Vekillerden Zeybek’e tam destek

Afyonkarahisar Belediye Başkanı Mehmet Zeybek, kentte hayata geçen projeler ve devam eden yatırımları AK Parti Afyonkarahisar Milletvekilleri ile birlikte inceledi

Sahipata Spor Salonu’ndan başlayan ziyaretler, Yüntaş Halk Ekmek Fabrikası, Engelsiz Gastronomi Mutfağı ve Terapi Merkezi, Millet Kütüphanesi, Gastronomi Sokağı, Yoncaaltı Çarşı ve Katlı Otopark, Garnizon Millet Bahçesi ile Saraydüzü Kamp Merkezi’nde tamamlandı. Çalışmaları yerinde gören AK Parti Afyonkarahisar Milletvekilleri, Belediye Başkanı Mehmet Zeybek’i tebrik etti.

Belediye Başkanı Mehmet Zeybek, AK Parti Afyonkarahisar Milletvekilleri Av. Ali Özkaya, Av. İbrahim Yurdunuseven, Dr. Hasan Arslan ve teşkilat mensuplarıyla birlikte Belediye tarafından yapımı tamamlanan ve devam eden yatırımları inceledi. Ziyaretlere AK Parti İl Başkan Yardımcısı Erhan Alan, AK Parti Merkez İlçe Başkanı SMMM Ziya Coşkun Karadeniz, Belediye Başkan Yardımcıları Süleyman Karakuş, Benol Kaplan, Barış Dal ve ilgili daire müdürleri katıldı.

ZEYBEK: BİZ BÜYÜK BİR AİLEYİZ

Başkan Zeybek ise Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın himayesinde AK Parti Afyonkarahisar Milletvekilleri ve teşkilatın katkıları ve desteği ile şehre yeni yatırımlar kazandırmaya devam ettiklerini söyleyerek, “Halkımıza hizmet yolunda birlik ve beraberlik içerisinde çalışmaya devam ediyoruz. Desteklerinden dolayı tüm milletvekillerimize ve parti teşkilatımıza teşekkür ediyorum. Biz büyük bir aileyiz.” dedi.

“HALKIMIZ DAHA KALİTELİ VE UCUZ EKMEK TÜKETECEK”

Ziyaretlere ilişkin açıklamada bulunan Milletvekili Av. Ali Özkaya  “Başkanımızla birlikte ilk olarak Hoca Ahmet Yesevi Mahallemiz sınırları içinde bulunan Sahipata Spor Salonumuzu ziyaret ettik. Başkanımız gerçekten bu bölgeye çok modern ve uluslararası müsabakaların yapılacağı büyük bir eseri kazandırdı. Daha sonra Halk Ekmek Fabrikamıza geçtik. Burası çok temiz ve nezih bir ortam. Başkanımız Afyonkarahisarlılar’ın daha kaliteli ve daha ucuz ekmek yemesine imkan sağlamış oldu. kendisine teşekkür ediyoruz.” dedi.

“AFYON İÇİN VE TÜRKİYE İÇİN ÖNEMLİ YATIRIMLAR”

Millet Kütüphanesindeki çalışmalara ilişkin görüşlerini dile getiren Milletvekili Özkaya, “Muhteşem bir eser” ifadelerini kullanarak, “Afyon Millet Kütüphanemiz çatı katındayız. Buradan Afyon Kalemize, Zafer Meydanı’na, Valiliğe ve Uzun Çarşı’ya bakıyoruz. Gerçekten muhteşem bir eser oluyor. Başkanımıza teşekkür ediyoruz. Yine az önce Ambar Yolunu inceledik. Orada hem kaldırımlar genişliyor hem de trafiği tek yön yapıyoruz. Başkanımız arkadaşlara gerekli talimatı verdi, en kısa sürede tamamlayıp, trafiğe açacağız. Yine Engelsiz Gastronomi Merkezi’nde engelli kardeşlerimizin, yaptığı faaliyetleri ve belediyemizin onlara sunmuş olduğu imkanla mutluluklarını ve kendilerini geliştirme faaliyetlerini gördük. Gerçekten inanılmaz güzel hayırlı hizmetler oluyor. Başkanımız ve çalışanlarına teşekkür ediyor, tebrik ediyoruz.”şeklinde konuştu.

“BUGÜN GÜNLERDEN AFYONKARAHİSAR”

Milletvekili İbrahim Yurdunuseven ise, “Bugün günlerden Afyonkarahisar” diyerek,”Hizmetlerinden dolayı Başkanımızı ve ekibini tebrik ediyorum. Sayın Başkanımızın ev sahipliğinde, Milletvekili arkadaşlarımız ve teşkilatımızla birlikte Afyon’daki yatırımları inceledik. İl olarak yarım kalan ve başkanımızın gayretleriyle bitirilerek kullanıma açılan Sahipata Spor Salonumuzu gezdik. Daha sonra Halk Ekmek Fabrikamıza geçtik. Fabrikamız sıhhi, gerçekten çok güzel. Burada ucuz v e kaliteli ekmeği halkımıza sunmak bizim için önemli. Tescilli ekşi mayalı Afyonkarahisar ekmeğinin üretilmesi bizi ayrıca mutlu etti. Halk Ekmek Fabrikası için özellikle başkanımıza tekrar teşekkür ediyoruz.” diye konuştu.

“GASTRONOMİ MUTFAĞINDAKİ FAALİYETLER BİZİ ÇOK MUTLU ETTİ”

Engelsiz Gastronomi Mutfağı ve Terapi Merkezi’nin Afyonkarahisar için ayrı bir değer olduğuna vurgu yapan Milletvekili Yurdunuseven, “Engelsiz Yaşam Merkezi’nde engelli kardeşlerimizin çalışması, üretimi ve o mekânı kullanmaları bizi çok mutlu etti. Çünkü onlar da netice itibariyle dışarı çıkmak, gezmek ve diğer insanların faydalanabildiği noktalardan yararlanmak istiyorlar. Akabinde Ambar Yoluna geçtik. Orada yaya kaldırımlarını 4 metreye çıkartıyoruz, tek yön iniş olmak şartıyla Belediye Meclisimiz karar vermişti. O da güzel bir uygulama olacak. Yaya kaldırımların büyümesi insanların daha rahat hareket etmesini alışveriş yapmasını sağlayacak.” dedi.

“BELEDİYEMİZ ORGANİZE ÇALIŞIYOR”

Millet Kütüphanesi projesinin öğrencilere yönelik önemli eserlerden biri olduğuna dikkat çeken Yurdunuseven, “Şu anda Afyonkarahisar Kalesi arkamızda bütün ihtişamıyla duruyor. Burası Afyon’un merkezi, inşallah tüm öğrencilerimiz, kitap kurdu dediğimiz insanlarımız gelip buradan faydalanacaklar. İnşallah bunun açılışında en kısa zamanda gerçekleştiririz. Bu çalışmalarından dolayı bende öncelikle belediye başkanımıza, tüm yardımcılarına ve tüm belediye personeline çok teşekkür ediyorum. Çünkü gerçekten beraber ve organize çalışıyorlar. Yine Garnizon Millet Bahçemizde çalışmalar hızlı bir şekilde devam ediyor. Saraydüzü Kamp Merkezimiz çok güzel bir mesire ve kamp alanı olacak. Başkanımız başta olmak üzere emeği geçenlere teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

“BAŞKANIMIZ SEÇİM VAATLERİNİN FAZLASINI YERİNE GETİRDİ”

Belediye Başkanı Mehmet Zeybek’in söz verdiğinden fazlasını şehre kazandırdığını ifade eden Milletvekili Dr. Hasan Arslan ise “Afyonkarahisar Belediyesinin yatırımları bitmiyor. Sürekli bir yatırım var. Başkanımız seçim vaatlerini bir bir yerine getiriyor ve fazlasını yapıyor. Sahipata Spor Salonumuzu gezdik. Başkanımızın bu eseri, gençlerimizin büyük bir açığını giderdi. Gençlerimiz bundan sonra da daha güzel şartlarda spor faaliyetlerinden faydalanmış olacaktır. Yine Halk Ekmek Fabrikası sağlık açısından bütün standartları karşılayan örnek bir tesis. Başkanımıza hizmetler için teşekkür ederim. Afyon halkı bunların hepsine fazlasıyla hak ediyor.” dedi.

“MİLLET KÜTÜPHANESİ İÇİN BAŞKANIMIZA AYRICA TEŞEKKÜR EDİYORUM”

Milletvekili Arslan, “Gastronomi Terapi Merkezi’ni ziyaret ettik.  Engelli kardeşlerimize verilen eğitimi yerinde gördük. Öğrencilerimizin ilgisi çok fazla, gerçekten güzel zaman geçiriyorlar. Aileleri mutlu, öğrenciler mutlu hayata kazandırıyorlar. Yine Ambar Yolunu, kaldırım genişleme çalışmalarını gördük. Tek yön uygulamasından sonra Ambar Yolu’ndaki o hız  sirkülasyonun daha azalacağını, insanlar araçlarını park edip rahatlıkla çarşıda alışverişlerini yapabilecekler. Yine merkezdeki Millet Kütüphanesi binasını gezdik şimdi. Kitaplar gelecek nesillerimiz için önemli. Bunun için de ayrıca Belediye Başkanımıza çok teşekkür etmek istiyorum.” ifadelerini kullandı.

“BAŞKANIMIZ HER YERE DOKUNUYOR”

Afyonkarahisar Belediyesi’nin hizmete doymadığını kaydeden Arslan, “Gerçekten her yerde her açıdan bir dokunuşları var. Belediyecilik anlayışı zaten bu demek. Vatandaşa hizmet noktasında her açıdan dokunmanız gerekiyor. Yoncalı Çarşı ve Otopark projesini yerinde gördük gayet güzel. Yine Afyon gastronomi şehri. Gastronomi alanında Afyonu sürekli tanıtacak ve o bölgedeki tarihi evlerin ambiyansına uygun bir gastronomi sokağı olmuş. Yakın zamanda inşallah faaliyete başlayacak. Ardından Saraydüzü Kamp alanını gezdik. Bu mekan Afyonun saklı kalmış yemyeşil bir kamp alanı. Afyonkarahisar Belediyesi hizmete doymuyor, biz geze geze bitiremiyoruz.” diye konuştu.

“AFYONKARAHİSAR ŞANTİYEYE DÖNDÜ”

AK Parti Merkez İlçe Başkanı SMMM Ziya Coşkun Karadeniz ise Afyonkarahisar’a kazandırdığı eserlerden dolayı Belediye Başkanı Mehmet Zeybek’e teşekkür ederek,”Milletvekillerimiz, Belediye Başkanımız ve ekibiyle birlikte belediyemizin tüm yatırımlarını gezdik. Afyonkarahisar şentiyeye dönmüş durumda. Gerek gastronomisiyle gerek gençliğe yapılan yatırımlarıyla gerekse tüm vatandaşlara hizmet edecek düzenlemeleriyle yaptığı eserlerden dolayı başkanımıza ve ekibine çok çok teşekkür ediyorum.” diye konuştu.

“MİLLETVEKİLLERİMİZİN DESTEĞİNİ HER ZAMAN YANIMIZDA HİSSEDİYORUZ”

Belediye Başkanı Mehmet Zeybek ise Afyonkarahisar’da tamamlanan yada devam eden yatırımlara verdikleri destekten dolayı Milletvekillerine ve AK Parti Teşkilatına teşekkür ederek, “Milletvekillerimizin de ifade ettiği üzere bu yatırımları yaparken hep birlikte başta vekillerimiz ile Sayın Cumhurbaşkanımızın destekleriyle gerçekleştiriyoruz. Bu süreçte atıl vaziyette kalmış yatırımları bir bir hayata geçirdik. Sahipata Kapalı Spor Salonumuz iskeleti bitmiş, atıl vaziyette bekliyordu. Yine Olimpik Yüzme Havuzu 35 yıldır çalışmıyordu. Çürümeye, kaderine terk edilmişti. Yine gezdiğimiz üzere Halk Ekmeği fuar alanına taşımakla daha hijyenik ortamda, daha temiz ve sıhhi şartlara uygun fabrikayı kompleks haline getirdik. Tek gayemiz var. Halkımızın sağlığı ve huzuru için el birliği ile hizmetlerimize devam ediyoruz.” dedi.

“MİLLET KÜTÜPHANEMİZ YÜZDE 70 SEVİYELERİNDE”

Zeybek açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

“Yine engelli vatandaşlarımızı dezavantajlı gruptaki çocuklarımızı, insanlarımızı da sosyal hayatın içerisine katalım düşüncesiyle engelsiz gastronomi merkezimizi hayata geçirdik. Türkiye’de üç gastronomi şehri var. Hiçbirinde olmayan bir tesisi dezavantajlı gruplarımız faydalanması için hizmete aldık. Şu anda 150’ye yakın öğrencimiz orada eğitim öğretim görüyor, sosyal hayatın içerisine katılıyor. Bir diğer ziyaretimiz Ambar Yoluna oldu. Ambar Yolumuzu tek yön uygulaması kapsamında yukarıdan aşağıya iniş verdik. Vatandaşlarımızla istişare ederek kaldırımları genişletiyoruz. Çalışmalarımız hızla devam ediyor. En kısa sürede asfaltla dökerek orayı hizmete alacağız. Bir diğer yatırımımız Millet Kütüphanemiz. Burası da yüzde 60 yüzde 70 seviyelerinde. Tefrişini Kütüphaneler Genel Müdürlüğü yapacak. İhaleyi hazırlıyorlar, hemen tefriş yapıp en kısa sürede burayı da hizmete alıp halkımızın kullanımına, öğrencilerimizin kullanımına almış olacağız. Yoncalı çarşısını ziyaret ettik. Burayı Osmanlı mimari tarzında yeniden inşa ederek Afyonumuza kazandırıyoruz. Burası haftanın yedi günü açık kalacak olan bir çarşımız. Altında 100 araçlık otoparkımız olacak. Gastronomi şehri olduğumuz için eski Gıda Kontrol Laboratuvarının olduğu alana gastronomi sokağı yapıyoruz. Sayın vekillerimizin destekleriyle Orman Genel Müdürlüğünden aldığımız 500 bin metrekarelik bir alanda bölgenin en büyük kamp merkezi olan Saraydüzü Kamp Merkezini inşa ettik. Kafeterya yapımıyla birlikte tamamen kullanıma açmış olacağız.  İçerisinde 30’a yakın bungalov evin, halı saha, basket sahası, voleybol sahası, amfi tiyatronun olduğu komple bir kamp alanı Afyonkarahisar’ımıza kazandıracağız.” diye konuştu.

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?